21 Nisan 2011 Perşembe

Olmadı.

Ne kadar hesap edersen et bu hikaye bir "mutlu son" etmedi
kullandığımız kelimeler belirledi bakiyeyi
ya bir kaç kuruş fazla ederdi ya üstü kalsın derdi
ederdi-etmezdi değil ama yetmedi
kurak gelir insana ya
ucuza giden yeni yetme aşklar ve yaşlar
gün geçtikçe insan yeniye değil eskiye hasret duyar
yeniyi sevmek esaretidir hayal etmenin
ve umuttur prangası...
vaadedilenler ve hayal edilenler hep daha iyisidir
ve gelen gidenil veczi değil, kalan gideni hep özlemiştir...
geçmiş iyidir...
en güzel yemekler eğlenceler sevişmeler anneler babalar bile değişmiştir...
geçmiş iyidir dedim ya
ulan saklambacı sadece ben oynamak istemiyorum ki
saymamı bekliyorsunuz o kadar
ama ben...
görüyorum hepinizi
bu çıplaklığı nerde görsem bilirim kendimden
bu elbiseler bu ihtişam
siz aslında burdan bakınca çok seksisiniz
inanın bana ölçüsüzlüğümün duvarına yaslayınca ruhumu,
geriye saymadan jartiyerlerinizin içindeki tüm selülitleri görebiliyorum
ben arada bağlanıyorum yani bir bakıma bağımlıyım farkettiyseniz
eğiliyorum mahreme oyunun zevki çıksın diye
birinin orgazm çığlığı sebebine
"seviyorum" diyorum yetiyor kimine
sonra bitiyor özlüyorum
herkesi,seni onu,bunu,
hepinizi seviyorum sıradanlaşıyorum insan gibi oluyorum
ama ben şirk koşanım böyle bilin;
üst varoluş benim ruhum ve sırra kadem basıyorum
siz aydınlığa alışın diye
gidiyorum yokum artık,
ağzımı yüzümü kuma gömüp ışığınızdan kaçıyorum,
köstebeklere küfredip kan tükürüyorum...
oyun oynuyoruz ulan;
Sayıyorum ana-avrat
saklanın
10...9...8...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder